top of page

Profile

Join date: Aug 18, 2022

About

0 likes received
0 comments received
0 best answers

مجتبی مقتدایی هیچ خطایی انجام نداد، ولی داور اشتباه کرد که در ادامه بازیکن ما اعتراض کرد. حق مقتدایی اصلاً اخراج نبود. البته 10 نفره شدن باعث شد تا بازیکنان ما انگیزه بیشتری پیدا کنند و اگر 11 نفره بودیم شاید به تراکتور می‌باختیم. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی ما برابر تراکتور عالی... به گزارش ایرنا حمید عبداللهی عصر روز دوشنبه پس از تساوی تیمش مقابل میزبان خود نفت مسجدسلیمان بیان کرد: وعده و شعار نمی‌دهم که مقام می‌آوریم، اما تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وقتی تیم دیر جمع می‌شود، از مشکلات ناشی از آمادگی جسمانی و عدم برگزاری بازی تدارکاتی آسیب می‌بیند. ما ۲ بازی قبلی را بازی تدارکاتی می‌دانیم. در بازی هفته گذشته به خاطر مشکلات قبل از... به گزارش ایرنا حمیدرضا عبدالهی یکشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با سپاهان اظهارداشت: همانگونه که پیش بینی می‌کردیم امروز شاهد مسائل دردناکی در فوتبال بودیم و بازیکنان ما ۲۰ دقیقه پشت در ورزشگاه معطل شدند. وی افزود: تیم سپاهان ۱۵ دقیقه زودتر از ما وارد ورزشگاه شد و تمرین نکردن بازیکنان ما باعث شد که نیم ساعت اول بازی را از دست بدهیم. مربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه نیمه دوم بهتر شدیم و بازی را کنترل کردیم، گفت: نمی‌دانم درخصوص مسائل فنی چه بگویم؛ معتقدم ابتدا باید مشکلات ما حل شود.

البته شاگردان... سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در صورتی که مدیریت باشگاه تصمیم بگیرد به خاطر مشکلات مالی از لیگ کنار بکشد از باشگاه تبعیت می‌کنم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تارتار در مورد شرایط تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از هیات مدیره باشگاه باید تشکر می‌کنم که با توجه به وضعیت قرمز کرونا در مسجدسلیمان و گرمای هوا قبول کردند در تهران اردو بزنیم و تمرین کنیم. تیم ما شرایطش بد نیست. بازی تدارکاتی هم با پیکان داشتیم.

امیدواریم در فوتبال حرفه ای که سازمان لیگ برای آن زحمت می کشد به این مسائل توجه بیشتری شود. مربی فولاد خوزستان گفت: کمترین حق مردم مسجدسلیمان که به شهر... به گزارش ایرنا مهدی نامجو شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان در مسجدسلیمان بیان کرد: هفته گذشته با وجود ارایه یک بازی خوب، نتیجه را به مس رفسنجان واگذار کردیم و این موضوع انگیزه بازیکنان ما را برای پیروزی مقابل فولاد بیشتر خواهد کرد. وی با بیان اینکه در طول ‌هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم گفت: امیدوارم که بازیکنان ما به آمادگی لازم برای بازی با فولاد رسیده باشند و فردا شاهد یک بازی خوب باشیم.

وی افزود: در حال حاضر تیم‌های لیگ دسته دومی دکتر و فیزیوتراپ دارند اما نفت مسجدسلیمان از این امکانات محروم است و مربی تیم کار دکتر را انجام می دهد. عبدالهی... مربی پیشین تراکتور تبریز به تمرینات نفت مسجدسلیمان می رود به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در روزهای اخیر در تهران پیگیری می‌شود.

هدایت یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مهدی تارتار گزینه اصلی برای هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در فصل آینده لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود، اظهار کرد: با مذاکراتی که با این مربی انجام دادیم، تارتار تمایلی به ادامه فعالیت در شهرستان مسجدسلیمان نداشت و ما مذاکرات خود را با سایر گزینه مد نظر آغاز می‌کنیم. وی از زحمات مهدی تارتار در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تقدیر کرد و افزود: بسیار تمایل داشتیم از دانش وی برای فصل آینده نیز استفاده کنیم اما این مربی از چند باشگاه پیشنهاد همکاری دریافت کرده است و برای وی در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنیم. سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان نیز گفت: تا زمانی... مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: درست است که مشکلاتی داشتیم اما امیدوارم این مشکلات باعث نشود که در بازی فردا نتیجه بدی بگیریم یا ضعیف بازی کنیم.

‌‌‌‌ - اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری تسنیم، از ساعت 20:45 امشب (جمعه) و با دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس، هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال به پایان می‌رسد. با توجه به نتایج مدعیان در هفته‌های گذشته، پرسپولیس برای قطعی کردن قهرمانی خود (در صورت برتری فولاد در دو بازی معوقه) به دو امتیاز نیاز دارد و سرخپوشان می‌توانند با شکست نفت در مسجدسلیمان، ششمین قهرمانی خود را در تاریخ لیگ برتر قطعی کنند. نفت هم به لطف نتایج درخشان خود، امسال برخلاف دو فصلی که در لیگ برتر حاضر بوده، دغدغه‌ای بابت بقا ندارد.

به گزارش ایرنا حمید عبداللهی چهارشنبه شب پس از شکست تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: در بازی با آلومینیوم به ضرر ما پنالتی گرفتند و همان صحنه را برای ما امروز نمی‌گیرند. وی با بیان اینکه ناراحتی ما از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال است افزود: سیستم داوری ما معیوب بوده و معلوم است که با این شرایط به کادرفنی و هواداران فشار می‌آید. مربی نفت گفت: در موقعیت گل زدن بودیم که کمک داور پرچم زده و اعلام می کند به من فحاشی می‌کنند. اگر به شما فحاشی می‌کنند داوری نکنید زیرا فوتبال همین است.

آخرین خبر | شکایت سرخپوشان از مهاجم جدید نفت مسجدسلیمانايسنا ايسنا/ باشگاه سرخپوشان پاکدشت رسما از مهاجم تيم خود بابت فسخ يک طرفه قراردادش شکايت کرد به نقل از روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي سرخپوشان پاکدشت، محمدعلي صفيا در شرايطي که يک فصل ديگر با باشگاه سرخپوشان قرارداد دارد و تا کنون ۵۰ درصد از قرارداد خود را هم دريافت کرده قرارداد خود را به صورت يک طرفه فسخ و با باشگاه نفت مسجد سليمان قرارداد امضا کرد.

او تیمی را که هر سال در کورس سقوط به دسته پایین‌تر بود، تا رده‌های بالای جدول پیش برده و به جمع چهار تیم برتر جام حذفی رسانده و کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته است. تارتار در گفت‌وگویی با سایت “آنتن” حرف‌های جالبی درباره زندگی فوتبالی و شخصی خود زده که خلاصه‌ای از این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: ** چرا فقط تیم‌های بی‌پول؟ مهدی تارتار: از این منظر... مربی تیم فوتبال استقلال به تشریح شرایط آبی‌پوشان در هفته‌های گذشته و وضعیت بازیکنان در مسابقات پرداخت و از نفرات این تیم تمجید کرد.

وی با... معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در صورت عدم دریافت مطالبات خود تا تاریخ مشخص، نمی‌تواند نفتی‌ها را ترک کند. - اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی سلیمانی درباره وضعیت مجتبی حسینی در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: حسینی فصل خوبی را با نفت داشته و نتایج بسیار خوبی گرفته و طبیعی است پیشنهادهایی داشته باشد، اما مربی تیم ماست و کماکان در خدمت او هستیم. حسینی امروز (سه‌شنبه) در تمرین تیم ما حاضر می‌شود و مشکلی از این بابت نداریم. جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید) وی در پاسخ به این پرسش که آیا حسینی می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند... مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت تمرینات خوب و منظمی را پشت سرگذاشته‌ایم و آماده‌ایم با تمرکز خوب، بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. مجید محافظت‌ کار، مربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن در لیگ برتر فوتبال با خبرنگاران صحبت کرد.

البته مشکلات مالی به ما خیلی فشار می‌آورد برای خرج روزانه‌مان دچار مشکل هستیم. امیدوارم مسئولان فکری برای حل این مشکلات بکنند. وی در مورد از سرگیری رقابت‌های لیگ برتری از تیرماه عنوان کرد: بهترین راهکار ادامه مسابقات بود... سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید دوست دارد شرایطی فراهم شود تا یک تیم متمول داشته باشد و آن‌وقت با مربیان دیگر رقابت کند. خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام: مهدی تارتار امسال در تیم نفت مسجدسلیمان عملکرد بسیار موفقی داشته و توانسته نتایج بسیار خوبی نیز کسب کند.

پخش زنده بازی فوتبال استقلال ونفت مسجد سلیمان - YouTube پخش زنده بازی فوتبال استقلال ونفت مسجد سلیمان | Esteghlal VS. Naft Masjed Soleyman Live Match(سابسکرایب کنید)بررسی حواشی جنجالی

اعلام برنامه بازی های مس در لیگ یک از هفته بیست و هفتم تا سرخپوشان پاکدشت- استقلال خوزستان– ساعت 14:45- ورزشگاه شهدا اسلامشهر استقلال خوزستان- مس کرمان – ساعت 16:15- ورزشگاه تختی اهواز علم و ادب تبریز

مدافع سرخ‌پوشان به نفت مسجدسلیمان پیوست - نیوزین ... تیم سرخ‌پوشان پاکدشت با عقد قراردادی به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست. ۰۴-۰۴-۱۴۰۱ عکس زن ۷۶۰ ساله زنده در جنوب ایران + عکس ۳۴۰ سالگی

[جریان>>>>] باشگاه آلومینیوم اراک سرخپوشان پاکدشت فکری به صورت رسمی سرمربی نساجی شد - خبرآنلاین قم (دستیار)، نساجی مازندران، نفت مسجد سلیمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخپوشان

(فوتبال***) سرخپوشان پاکدشت نفت مسجدسلیمان مسابقه زنده 19 أوت 2022

More actions
bottom of page